Hvad er Lean Administration & Service? Spild, 5S, VSA osv.

Indlæg senest opdateret den 15. februar 2013.

Lean Service & Administration

Lean i service og administration er en samlet betegnelse for Lean i alle de “samlende aktiviteter” der binder en organisations fagområder sammen. Dvs. Lean i vores IT-system og brugen af dette, møder, mails, telefoni, opgaveløsning, sagsbehandling, rapporter, journaler, indberetninger, planlægning osv.
Med andre ord, så dækker “Lean Service & Administration” over de aktiviteter, som vores fagområder taler sammen med. Fagområder er eksempelvis sælgere, indkøbere, sagsbehandlere, planlæggere, fuldmægtige osv.

Læs meget mere om Lean Service & Administration

Læs meget mere om Lean i service og administration – værktøjer, implementering, resultater mm. – via dette indlæg:
Lean Service & Administration

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s