Lean opgave søges

Lean opgave søges!

Julie har stillet følgende spørgsmål til Dansk Lean Forum:

Hej
Jeg har også selv tænkt på og skrive om lean til min fagprøve. Er der nogen der allerede har skrevet om lean, hvor jeg må læse deres fagprøve?

Det kan nogen gange godt være svært lige og finde noget inspiration til det.

Håber der er nogen der er åbne om det.

Kan du hjælpe?

Hvis du kan hjælpe Julie så skriv endelig en kommentar til dette indlæg – klik på “Kommentarer/Comments” under dette indlæg.

One comment

  • Hej..
    Hvis du har lavet din opgave, vil jeg meget gerne læse den! – jeg er lidt på samme emne og skal til at påbegynde min fagprøve..

    Hilsen Miriam

Skriv et svar

